Nahajate se:
Poslovnik Nadzornega odbora Občine Mirna
Na podlagi osmega odstavka 32. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in 38. člena Statuta Občine Mirna (Uradno glasilo slovenskih občin št. 27/22, 28/22) je Nadzorni odbor Občine Mirna na 11. redni seji dne 05.03.2024 sprejel
POSLOVNIK NADZORNEGA ODBORA OBČINE MIRNA
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(vsebina poslovnika)
1. člen
(vsebina poslovnika)
(1) Poslovnik Nadzornega odbora Občine Mirna (v nadaljevanju: poslovnik) ureja organizacijo in način dela Nadzornega odbora Občine Mirna (v nadaljevanju: NO).
(2) S poslovnikom se določi tudi konstituiranje NO, njegove naloge, pravice in dolžnosti nadzornikov, načrtovanje in način dela, postopek nadzora, pravice in obveznosti udeležencev nadzora ter druga vprašanja, pomembna za delo NO.
(3) V poslovniku uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol.
2. člen
(samostojnost in neodvisnost NO)
(samostojnost in neodvisnost NO)
(1) NO kot najvišji organ nadzora javne porabe občine je pri svojem delu samostojen in neodvisen ter opravlja svoje naloge v skladu z ustavo, zakonskimi in podzakonskimi predpisi, Statutom Občine Mirna in tem poslovnikom.
(2) NO opravlja svoje naloge pošteno, strokovno, vestno in nepristransko.
3. člen
(sodelovanje in seznanjanje NO)
(sodelovanje in seznanjanje NO)
NO sodeluje z občinskim svetom, županom, občinsko upravo ter drugimi organi in delovnimi telesi občine, organi uporabnikov občinskih proračunskih sredstev in drugimi osebami o zadevah, ki so v njegovi pristojnosti.
4. člen
(sedež in žig NO)
(sedež in žig NO)
(1) Sedež NO je na sedežu Občine Mirna, Glavna cesta 28, 8233 Mirna.
(2) NO uporablja pri svojem delu žig Občine Mirna, ki je določen s Statutom Občine Mirna.
5. člen
(strokovna in administrativna pomoč za delo NO)
(strokovna in administrativna pomoč za delo NO)
Strokovna in administrativna pomoč za delo NO se zagotavlja skladno z določili 40. člena Statuta Občine Mirna.
II. KONSTITUIRANJE NO
6. člen
(število in imenovanje članov NO)
6. člen
(število in imenovanje članov NO)
(1) NO ima 3 (tri) člane.
(2) Člane NO imenuje občinski svet v skladu z določili 36. člena Statuta Občine Mirna.
(3) Prvo sejo NO skliče župan. NO se konstituira, če je na prvi seji navzoča večina članov.
(4) NO na konstitutivni seji z večino glasov izvoli izmed sebe predsednika in podpredsednika.
III. PRISTOJNOSTI NO
7. člen
(pristojnosti)
7. člen
(pristojnosti)
(1) NO ima v skladu z zakonom naslednje pristojnosti:
- opravlja nadzor nad ravnanjem s premoženjem občine,
- nadzoruje namenskost in smotrnost porabe proračunskih sredstev,
- nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev.
(2) Nadzor vsebuje ugotavljanje zakonitosti in pravilnosti poslovanja pristojnih organov, organov in organizacij porabnikov sredstev občinskega proračuna in pooblaščenih oseb z občinskimi javnimi sredstvi in občinskim javnim premoženjem ter ocenjuje učinkovitost in gospodarnost porabe občinskih proračunskih sredstev.
IV. PRAVICE IN DOLŽNOSTI ČLANOV NO
8. člen
(predsednik in podpredsednik NO)
8. člen
(predsednik in podpredsednik NO)
Delo NO organizira in vodi predsednik, v času njegove odsotnosti pa podpredsednik.
9. člen
(naloge predsednika in podpredsednika)
(naloge predsednika in podpredsednika)
(1) Predsednik NO:
- predstavlja NO,
- vodi in organizira delo NO,
- sklicuje in vodi seje NO,
- predlaga dnevni red za seje NO,
- zastopa ugotovitve, mnenja, priporočila in predloge NO pred organi občine ter organi uporabnikov proračunskih sredstev,
- podpisuje sklepe in zapisnike NO,
- spremlja in skrbi za izvajanje sklepov NO,
- se udeležuje sej občinskega sveta,
- sestavi program dela in predlog potrebnih sredstev za delo NO,
- opravlja druge naloge po sklepu NO.
(2) Podpredsednik nadomešča predsednika NO v skladu s pooblastili. Predsednik NO lahko pooblasti člana NO, da se namesto njega udeleži seje občinskega sveta.
10. člen
(člani NO)
(člani NO)
(1) Člani NO imajo dolžnost udeleževati se sej NO in opravljati nadzore ter druge naloge, za katere jih pooblasti oziroma zadolži NO.
(2) Članstvo v NO preneha v skladu z določilom tretjega odstavka 36. člena Statuta Občine Mirna.
(3) Članom NO pripada nadomestilo za udeležbo na sejah NO in občinskega sveta, kadar se obravnavajo zadeve iz pristojnosti NO, nadomestilo za opravljeno delo v zvezi s pripravo in izvedbo nadzora ter drugim delom za račun in potrebe NO. Višino nadomestil ureja Pravilnik o plačah, povračilu stroškov in drugih prejemkih občinskih funkcionarjev, članov delovnih teles občinskega sveta in članov drugih občinskih organov Občine Mirna.
11. člen
(program dela NO)
(program dela NO)
(1) V postopku priprave predloga proračuna občine oziroma najkasneje do izteka koledarskega leta NO sprejme in predloži županu svoj programa dela za naslednje leto, ki vsebuje letni nadzorni program in predlog finančnega načrta. Med letom lahko NO letni program dela spremeni ali dopolni.
(2) V primeru nerednih okoliščin (ustanovitev nove občine, predčasne volitve ipd.), ko je NO konstituiran v sredini leta, mora program dela pripraviti in ga posredovati županu čimprej po konstituiranju, vendar ne kasneje kot v roku 45 dni.
(3) Letni program dela in spremembe ali dopolnitve letnega programa dela NO posreduje občinskemu svetu in županu, skupaj z obrazložitvijo.
V. NAČIN DELA IN ODLOČANJA NO
12. člen
(način dela)
12. člen
(način dela)
NO dela in sprejema odločitve na rednih, izrednih in dopisnih sejah. Za redne in izredne seje uporablja prostore občine.
13. člen
(redna seja)
(redna seja)
(1) Redno sejo sklicuje predsednik NO v skladu z letnim programom dela.
(2) Sklic redne seje sestavlja vabilo s predlogom dnevnega reda in pripadajočim gradivom. Vabilo in gradivo za redno sejo se članom NO pošlje pisno ali v elektronski obliki najmanj 5 (pet) dni pred dnem, določenim za sejo. Posamezno gradivo se lahko iz utemeljenih razlogov posreduje tudi kasneje.
14. člen
(izredna seja)
(izredna seja)
(1) Izredno sejo skliče predsednik NO za obravnavanje in odločanje o nujnih zadevah, kadar ni pogojev za sklic redne seje.
(2) Sklic izredne seje se članom NO posreduje najkasneje en dan pred dnem določenim za sejo.
15. člen
(dopisna seja)
(dopisna seja)
(1) Dopisna seja se lahko opravi, kadar gre za odločanje o enostavnih in manj pomembnih, a nujnih zadevah ali kadar jo je zaradi vsebine zadeve, o kateri naj bi se odločalo na seji, smiselno izvesti.
(2) Dopisna seja se opravi na podlagi elektronsko vročenega vabila s priloženim gradivom in predlogom sklepa, ki naj se sprejme ter z glasovanjem po elektronski pošti.
(3) Sklic seje mora vsebovati točen datum in čas trajanja seje. Najkrajši rok je 24 (štiriindvajset) ur, da člani glasujejo in tako izrazijo svoje stališče.
16. člen
(veljavnost odločanja)
(veljavnost odločanja)
(1) NO veljavno odloča, če je na seji navzočih večina članov odbora.
(2) Predlagana odločitev je na sklepčni seji sprejeta, če se je večina članov, ki so glasovali, izrekla »ZA« njen sprejem.
17. člen
(dnevni red seje)
(dnevni red seje)
(1) Predsednik NO predlaga dnevni red za sejo, potrdi pa ga NO na začetku seje.
(2) Pri določanju dnevnega reda člani NO lahko predlagajo umik posamezne zadeve z dnevnega reda, razširitev dnevnega reda ali spremembo vrstnega reda obravnavanih zadev.
(3) Po sprejetih odločitvah iz prejšnjega odstavka tega člena predsednik NO da na glasovanje predlog dnevnega reda v celoti. Potem, ko je dnevni red potrjen, ga med sejo ni več mogoče spreminjati. Morebitni naknadni, dodatni predlogi zadev za obravnavo na seji NO se lahko vključijo pod točko razno.
18. člen
(pregled sklepov in potrditev zapisnika zadnje seje)
(pregled sklepov in potrditev zapisnika zadnje seje)
Prva točka dnevnega reda seje NO je praviloma pregled realizacije sklepov in potrditev zapisnika prejšnje seje NO.
19. člen
(potek razprave)
(potek razprave)
(1) Člani NO imajo pravico pridobivati informacije in se posvetovati o vseh vprašanjih, o katerih razpravlja NO.
(2) Uvodno obrazložitev k posameznim točkam dnevnega reda NO podajo predsednik NO ali pripravljavci gradiva.
(3) Predsednik NO po opravljeni razpravi oblikuje k posamezni točki dnevnega reda predlog sklepa oziroma sklepov in ga da na glasovanje.
20. člen
(način glasovanja)
(način glasovanja)
(1) NO glasuje o vsakem predlaganem sklepu posebej. O posameznem predlogu se na isti seji glasuje samo enkrat, razen kadar ta poslovnik določa drugače.
(2) Glasuje se javno z dvigovanjem rok. Predsednik po vsakem opravljenem glasovanju ugotovi in objavi izid glasovanja.
(3) Če član NO o poteku ali ugotovitvi glasovanja utemeljeno ugovarja, se lahko glasovanje ponovi.
(4) Rezultat glasovanja se navede v zapisniku, pri čemer mora biti razvidno število glasov »ZA« in »PROTI«. Imen glasovalcev se ne navaja, razen če kateri od članov tega izrecno ne zahteva.
21. člen
(zaključek in prekinitev seje)
(zaključek in prekinitev seje)
Predsednik NO zaključi sejo, ko so obravnavane vse točke dnevnega reda. Sejo lahko predsednik prekine, če o tem soglaša večina prisotnih članov NO, vendar se mora seja nadaljevati najkasneje v petnajstih (15) dneh.
22. člen
(odložitev obravnave)
(odložitev obravnave)
NO lahko odloži obravnavanje posamezne točke, če ugotovi, da je za odločitev o njej treba zahtevati še dodatne podatke ali mnenja ustreznih organov oziroma institucij.
23. člen
(udeležba drugih na sejah NO)
(udeležba drugih na sejah NO)
(1) Seje NO se lahko udeležujejo tudi občinski svetniki in lahko na seji razpravljajo le po sklepu NO, nimajo pa pravice glasovati.
(2) Na sejah NO lahko sodelujejo tudi strokovnjaki s posameznih področij, ki se lahko vključijo v razpravo in podajo predloge, nimajo pa pravice glasovanja. Pobudo za udeležbo na seji lahko dajo člani NO. Odločitev o povabilu na sejo NO sprejme predsednik NO ali večina članov NO.
24. člen
(zapisnik)
(zapisnik)
(1) O poteku seje NO se piše zapisnik, v katerega se zapišejo glavni podatki o dogajanju in odločanju na seji, zlasti:
- zaporedno številko seje, datum in kraj seje ter čas začetka in zaključka seje,
- podatke o navzočnosti članov NO na seji in drugih vabljenih na sejo,
- ugotovitev sklepčnosti in sprejeti dnevni red,
- potek seje z navedbo poročevalcev ter kratkim povzetkom razprave,
- izjave članov NO, za katere so zahtevali, da se vnesejo v zapisnik,
- morebitna ločena mnenja pri glasovanju o predlaganih sklepih,
- sklepe in stališča NO, ki so bila sprejeta,
- druge podatke, za katere se NO odloči, da se vnesejo v zapisnik.
(2) Sprejeti zapisnik podpiše predsednik NO.
(3) K zapisniku se priloži gradivo, ki je bilo obravnavano na seji, v originalu ali fotokopiji, razen če je gradivo v elektronski obliki, potem se ga kot priponko doda v bazo podatkov skupaj z zapisnikom v elektronski obliki, kar se navede na zapisniku.
(4) Sprejeti sklepi se na posameznih sejah označijo z zaporednimi številkami v okviru celotnega mandata NO.
25. člen
(hramba gradiva)
(hramba gradiva)
(1) Celotno gradivo se hrani v arhivu občinske uprave.
(2) Z gradivom zaupne narave se ravna skladno s predpisi s področja upravnega poslovanja in arhiviranja dokumentarnega gradiva.
VI. POSTOPEK NADZORA
26. člen
(postopek nadzora)
26. člen
(postopek nadzora)
(1) NO vodi postopek nadzora in pregleda po tem poslovniku, statutu občine in zakonskih predpisih.
(2) Za posamezne, posebne strokovne naloge nadzora lahko poda izvid in mnenje izvedenec ali drug strokovnjak, ki ga, skladno z drugim odstavkom 40. člena Statuta Občine Mirna, na predlog NO, imenuje občinski svet.
27. člen
(vrste nadzorov)
(vrste nadzorov)
(1) Nadzori, ki jih opravlja NO, so redni ali izredni. Redni nadzori se opravijo v skladu z letnim programom dela, izredni nadzori pa so tisti, ki so opredeljeni v spremembah in dopolnitvah Letnega programa dela.
(2) Glede na obseg nadzora so nadzori celoviti.
(3) Glede na zahtevnost so nadzori zelo zahtevni, zahtevni in manj zahtevni.
Zelo zahteven nadzor je nadzor poslovanja občine, posrednega proračunskega porabnika, v posameznem obdobju ali letu. Zelo zahteven je tudi nadzor smotrnosti poslovanja občine.
Zahteven nadzor je nadzor zaokroženega dela poslovanja občine, npr. investicijskih odhodkov, postopkov oddaje javnih naročil, prevzemanja obveznosti, plač javnih uslužbencev in funkcionarjev, tekočih transferjev in podobno.
Manj zahteven nadzor je nadzor, ki je osredotočen na posamezno proračunsko postavko ali podpostavko, npr. na odhodke za posamezno investicijo, tekoče transfere na posameznem področju (npr. kmetijstvo, kultura, šport), prihodke od prodaje posameznega premičnega in nepremičnega premoženja.
28. člen
(sklep o izvedbi nadzora)
(sklep o izvedbi nadzora)
(1) Nadzor se začne z vročitvijo sklepa o izvedbi nadzora nadzorovani osebi, ki ga sprejme NO.
(2) Sklep o izvedbi nadzora mora vsebovati osnovne podatke o nadzorovani osebi, njene odgovorne osebe, predmet, obseg in cilj nadzora, čas nadzora ter člane NO, ki bodo nadzor izvedli.
(3) S sklepom o uvedbi nadzora je NO dolžan seznaniti župana.
(4) NO izmed članov NO določi vodjo nadzora (nadzornika).
29. člen
(začetni sestanek z nadzorovano osebo)
(začetni sestanek z nadzorovano osebo)
Na začetku izvajanja nadzora nadzornik z nadzorovano osebo praviloma opravi začetni sestanek z namenom seznanitve z vsebino, obsegom in predvidenim potekom nadzora, pridobitve podatkov in dokumentacije za začetek nadzora ter določitve kontaktne osebe s strani nadzorovane osebe.
30. člen
(podatki in dokumentacija)
(podatki in dokumentacija)
(1) V postopku nadzora je nadzorovana oseba dolžna NO predložiti vse potrebne podatke in dokumentacijo, sodelovati v postopku nadzora, odgovoriti na ugotovitve in dajati pojasnila. Zahteva za predložitev podatkov in dokumentacije je lahko dana pisno ali ustno. V primeru ustne zahteve član NO sestavi uradni zaznamek.
(2) Zahtevane podatke in dokumentacijo je nadzorovana oseba dolžna predložiti NO v roku deset (10) dni od prejema zahteve za dokumentacijo iz prejšnjega odstavka tega člena. Ta rok se na prošnjo nadzorovane osebe lahko podaljša. Odločitev o tem sprejmejo člani NO, ki izvajajo nadzor.
31. člen
(ugotavljanje dejstev in zbiranje dokazov)
(ugotavljanje dejstev in zbiranje dokazov)
Vsa dejanja in postopke nadzora je treba opraviti tako, da se ugotovijo vsa dejstva in zberejo dokazi, ki so pomembni za presojo in odločanje v postopku nadzora in sta pri tem delovni proces in poslovanje nadzorovane osebe čim manj motena. Nadzorniki opravljajo preiskave in preverjanja v razumnem obsegu. Informacije za dosego cilja morajo člani NO prepoznati, proučiti, ovrednotiti in zabeležiti. En predstavnik nadzorovane osebe je lahko ves čas nadzora prisoten.
32. člen
(predčasni ukrepi za odpravo nepravilnosti)
(predčasni ukrepi za odpravo nepravilnosti)
Nadzorovana oseba lahko že pred izdajo osnutka poročila o nadzoru izvede ukrepe za odpravo ugotovljenih nepravilnosti, kolikor je to časovno, tehnično in organizacijsko mogoče. O izvedenih ukrepih seznani NO s pisnim poročilom. Nadzorovana oseba je v postopku nadzorovanja upravičena nadzorniku izraziti svoja mnenja in ugovarjati njegovim ugotovitvam.
33. člen
(osnutek poročila o nadzoru)
(osnutek poročila o nadzoru)
(1) Po opravljenem pregledu pripravi nadzornik osnutek poročila o nadzoru, ki vsebuje osnovne podatke o nadzorovani osebi, odgovorni osebi, o predmetu nadzora oziroma pregleda, ugotovitve, mnenje z obrazložitvijo, morebitna priporočila in predloge ukrepov ter pouk o pravici do ugovora.
(2) Osnutek poročila o nadzoru nadzornik posreduje predsedniku NO.
(3) Predsednik skliče sejo NO najkasneje v roku osem (8) dni od posredovanja osnutka poročila o nadzoru.
(4) Osnutek poročila o nadzoru obravnava NO na seji. Po podanih izjavah NO odloča o osnutku poročila o nadzoru.
(5) Osnutek poročila o nadzoru podpiše predsednik NO in vodja nadzora.
34. člen
(odzivno poročilo)
(odzivno poročilo)
(1) NO pošlje nadzorovani osebi osnutek poročila o nadzoru najpozneje v roku osem (8) dni po sprejemu.
(2) Nadzorovana oseba ima pravico v petnajstih (15) dneh od prejema osnutka poročila o nadzoru odgovoriti na posamezne navedbe v odzivnem poročilu in mu priložiti dokaze.
35. člen
(poročilo o nadzoru s priporočili in predlogi)
(poročilo o nadzoru s priporočili in predlogi)
(1) Na podlagi osnutka poročila in odzivnega poročila nadzorovanega organa pripravi NO dokončno poročilo s priporočili in predlogi. Poročilo je dokončni akt in mora biti v naslovu poročila tako tudi navedeno. V dokončnem poročilu lahko NO predlaga, da nadzorovana oseba, pri kateri so bile ugotovljene nepravilnosti v zvezi s porabo javnih sredstev, ugotovljene nepravilnosti odpravi, popravi ali uskladi.
NO lahko v dokončnem poročilu za odpravo ugotovljenih nepravilnosti določi rok, ki ni krajši od osmih (8) dni.
(2) Poročilo o nadzoru posreduje NO nadzorovani osebi, občinskemu svetu in županu, po potrebi pa tudi računskemu sodišču in pristojnemu ministrstvu.
36. člen
(prekršek ali kaznivo dejanje nadzorovane osebe; obvestilo - poseben sklep NO)
(prekršek ali kaznivo dejanje nadzorovane osebe; obvestilo - poseben sklep NO)
(1) V primeru, da NO ugotovi, da obstaja utemeljen sum, da je nadzorovana oseba ali odgovorna oseba storila prekršek ali kaznivo dejanje, je dolžan svoje ugotovitve posredovati pristojnemu organu pregona.
(2) Če je NO ugotovil hujšo kršitev predpisov ali nepravilnosti pri poslovanju nadzorovane osebe, ki so določene s tem poslovnikom, mora o teh kršitvah v petnajstih (15) dneh od dokončnosti poročila o nadzoru obvestiti pristojno ministrstvo in računsko sodišče.
(3) Na podlagi sprejetega posebnega sklepa NO o ugotovitvi hujše kršitve obvestilo oblikuje predsednik NO.
(4) Hujše kršitve predpisov in nepravilnosti pri poslovanju so:
1. prevzemanje obveznosti in izplačilo sredstev proračuna za namene, ki niso predvideni v proračunu;
2. prevzemanje obveznosti in izplačilo sredstev proračuna v višini, ki presega v proračunu zagotovljena sredstva;
3. prodaja občinskega finančnega ali stvarnega premoženja:
- ki ni vključeno v letni program prodaje finančnega in stvarnega premoženja, razen, če predmeta prodaje v skladu s predpisi ni treba vključiti v ta program,
- s sklenitvijo neposredne pogodbe, razen v primerih, ko zakon ali drug predpis to dopušča,
- v nasprotju s sprejeto odločitvijo pristojnega organa;
4. oddaja javnega naročila brez javnega razpisa, razen v primerih, ko zakon to dopušča.
37. člen
(dolžnost upoštevanja priporočil NO)
(dolžnost upoštevanja priporočil NO)
(1) Nadzorovane osebe so dolžne spoštovati mnenja, priporočila in predloge NO.
(2) Občinski svet, župan in pristojni organi uporabnikov občinskih proračunskih sredstev so dolžni obravnavati dokončna poročila o nadzoru in v skladu s svojimi pristojnostmi upoštevati priporočila in predloge NO.
38. člen
(dvom v ugotovitve NO)
(dvom v ugotovitve NO)
(1) V primeru, da obstaja utemeljen dvom v ugotovitve in priporočila NO, ki so vsebovana v poročilu o nadzoru, ima nadzorovana oseba pravico pridobiti mnenje neodvisne strokovne službe (neodvisni strokovnjak) ali mnenje pristojnega ministrstva o ugotovitvah NO.
(2) V primeru, da pristojno ministrstvo, ki izvaja nadzor nad zakonitostjo dela organov občine na svojem področju, ali neodvisna strokovna služba (neodvisni strokovnjak) potrdi nepravilnost ugotovitev NO, jih nadzorovana oseba ni dolžna upoštevati.
VII. SREDSTVA ZA DELO IN LETNO POROČILO O DELU
39. člen
(sredstva za delo NO)
39. člen
(sredstva za delo NO)
Sredstva za delo NO se zagotavljajo v občinskem proračunu na posebni proračunski postavki. V ta namen NO v postopku priprave proračuna sprejme letni program dela in predlog finančnega načrta, s katerim se opredeli višina potrebnih sredstev za izvedbo letnega programa dela.
40. člen
(letno poročilo o delu in porabi sredstev NO)
(letno poročilo o delu in porabi sredstev NO)
NO najmanj enkrat letno poroča o svojem delu občinskemu svetu in županu. V ta namen jima do konca meseca januarja tekočega leta za preteklo leto predloži pisno letno poročilo o delu, s katerim ju seznani o pomembnih ugotovitvah s področja svojega dela ter predloženimi rešitvami za izboljšanje poslovanja.
VIII. JAVNOST DELA
41. člen
(javnost dela in varovanje tajnosti podatkov)
41. člen
(javnost dela in varovanje tajnosti podatkov)
(1) Delo NO je javno. Morebitne omejitve javnosti delovanja opredeljuje ta poslovnik, Statut Občine Mirna in vsakokrat veljavna zakonodaja.
(2) NO zagotavlja javnost svojega dela z objavo letnega poročila o delu in poročil o nadzoru.
(3) Pri opravljanju svojega dela so člani NO dolžni varovati državne, uradne in poslovne skrivnosti nadzorovanih oseb, varovati osebne podatke skladno z uredbo in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov ter spoštovati dostojanstvo, dobro ime in osebnostno integriteto fizičnih in pravnih oseb.
42. člen
(obveščanje javnosti o delu)
(obveščanje javnosti o delu)
(1) Za obveščanje javnosti o delu NO je pristojen predsednik NO oziroma oseba, ki jo on pooblasti.
(2) O nadzoru, ki je v postopku izvajanja, se lahko javno navaja le v kateri fazi izvajanja je nadzor in kdaj bo predvidoma končan.
IX. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
43. člen
43. člen
Za področja delovanja NO, ki jih ne ureja ta poslovnik, se smiselno uporabljajo določbe Poslovnika Občinskega sveta Občine Mirna.
44. člen
Ta poslovnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu e-občina.
45. člen
Spremembe in dopolnitve poslovnika se sprejemajo na isti način kot poslovnik.
46. člen
Z dnem uveljavitve tega poslovnika preneha veljati Poslovnik NO Občine Mirna (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 33/11.
Številka: 032-0010/2022-43
Datum: 05.03.2024
Datum: 05.03.2024
Predsednica
Nadzornega odbora Občine Mirna
Maja Ravljen
Nadzornega odbora Občine Mirna
Maja Ravljen
Predpisi, na katere predpis vpliva
-
Poslovnik Nadzornega odbora Občine Mirna (Uradno glasilo e-občina, št. 9/2024)
Status: VeljavnoOrgan: Nadzorni odborObjavljeno v: Uradno glasilo e-občina, št. 9/2024 (15.03.2024)Datum sprejetja: 05.03.2024Začetek veljavnosti: 16.03.2024Tip objave: PoslovnikVsebina: Nadzorni odbor
Poslovnik nadzornega odbora občine Mirna (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 33/2011)
Datum sprejetja: 02.12.2011
Začetek veljavnosti: 17.12.2011
Konec veljavnosti: 16.03.2024
Tip objave: Poslovnik
Vsebina:
Nadzorni odbor